Regulamin sklepu - Tasiemkownia

Kategorie

Informacje

REGULAMIN

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
a) „Sprzedającym” jest:
ArtPiomar
Marzena Ryłko-Piotrowska
ul. Grynia 5/55
41-310 Dąbrowa Górnicza
NIP: 649-211-46-68
REGON: 277766799
Tel.: 660 319 177
 e-mail: sklep@tasiemkownia.pl
 b) „Kupującym” jest użytkownik strony www.tasiemkownia.pl.
 



KONTAKT

1. Można się ze mną skontaktować za pośrednictwem poczty internetowej, komunikatora lub telefonicznie.
2. Odpowiedzi wysyłane są najczęsciej wciągu 1 dnia roboczego.
3. Maile wysyłane przez Kupującego powinny być podpisywane imieniem i nazwiskiem. 

 ZWROTY 

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki jedynie w następujących przypadkach:

 

  •  Produkty nie były wykonywane na zamówienie, drukowane na zamówienie i nadrukowywane na zamówienie. 
  • Produkty nie były używane i nie zostały w żaden sposób uszkodzone.
  • Klient dostarczy produkty do siedziby firmy ArtPiomar na własny koszt.
  • Odstąpienie od umowy jest dokonane w formie pisemnej i jest dostarczone do siedziby firmy ArtPiomar w wyżej wymienionym terminie listownie lub przez e-mail.

Polityka prywatności sklepu internetowego.
1. Szanując Twoje prawa oraz respektując ustawę o ochronie danych osobowych
zobowiązujemy się do zachowania bezpieczeństwa i poufności pozyskanych danych
osobowych. Wszyscy pracownicy sklepu zostali odpowiednio przeszkoleni w zakresie
przetwarzania danych osobowych.
2. Administratorem Danych Osobowych jest:

ArtPiomar
Marzena Ryłko-Piotrowska
ul. Grynia 5/55
41-310 Dąbrowa Górnicza
NIP: 649-211-46-68
REGON: 277766799
Tel.: 660 319 177
e-mail: sklep@tasiemkownia.pl


3. W naszym sklepie zbieramy następujące dane osobowe:
• Imię i nazwisko – podczas składania zamówienia będziesz proszony o podanie
swojego imienia i nazwiska aby móc wysłać Tobie zamówienie oraz możliwości
kontaktu z Tobą
• Adres zamieszkania – jest nam potrzebny do wysyłki zamówionego towaru.
• Nr telefonu – Powiadamiamy sms-em o wysłaniu towaru. Czasami też dzwonimy w
celu potwierdzenia zamówienia, lub w przypadku nieoczekiwanych zdarzeń jak np.
brak towaru w magazynie jednocześnie proponując korzystne rozwiązanie.
• Adres email – poprzez email wysyłamy potwierdzenie zamówienia, oraz
kontaktujemy się z Tobą. Jeżeli zostałeś abonentem naszego newslettera będziemy
wysłać do Ciebie informację handlową raz, dwa razy w miesiącu.
• Adres – informacje wynikające z ogólnych zasad połączeń realizowanych w Internecie
takie jak adres IP (oraz inne informacje zawarte w logach systemowych)
wykorzystywane są przez administratora serwera w celach technicznych. Adresy IP
mogą też być wykorzystywane w celach statystycznych – do zbierania ogólnych
informacji demograficznych (np. o regionie, z którego następuje połączenie).
• Cookies – nasz sklep wykorzystuje technologię Cookies w celu dostosowania serwisu
do Twoich indywidualnych potrzeb. Możesz zgodzić się na to, aby wpisane przez
Ciebie dane zostały zapamiętane i byś mógł bez powtórnego wpisywania korzystać z
nich przy następnych odwiedzinach na stronach serwisu internetowego. Właściciele
innych witryn nie będą mieli dostępu do tych danych. Jeżeli nie zgadzasz się na
personalizowanie serwisu, proponujemy wyłączenie obsługi cookies w opcjach
przeglądarki internetowej.
4. Podanie powyższych danych jest konieczne w następujących przypadkach:
• Dokonując zakupu w naszym sklepie bez logowania konta po realizacji takiego
zamówienia z naszej bazy usuwamy wszelkie dane mogące zidentyfikować Twoją
osobę (imię, nazwisko, adres, nr telefonu, adres email). Pozostaje tylko dokument
sprzedaży przechowywany na potrzeby fiskalne.
• Rejestracja w bazie Klientów – jest dobrowolna Przechowujemy te dane w bazie aby
ułatwić Tobie w przyszłości zakupy w naszym sklepie internetowym.
• Jeśli chcesz być informowany o ciekawych wydarzeniach i ofertach handlowych
możesz zostać abonentem newslettera. Przystąpienie jest dobrowolne i w każdej
chwili możesz się z niego wypisać.
5. Każdy Użytkownik naszego serwisu ma możliwość wyboru, czy i w jakim zakresie chcą
korzystać z naszych usług i udostępniać informacje o sobie. Jeżeli z jakiś względów nie życzysz
sobie pozostawienia swoich danych osobowych to masz prawo do ich usunięcia lub nie
korzystania z naszego serwisu.
6. Żadnych danych nie udostępniamy osobom trzecim. Nie przechowujemy również danych
poufnych jak numery Twoich kart kredytowych czy danych dostępu do Twojego konta
bankowego.
7. Zgodnie z postanowieniami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997
roku, Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm. masz prawo poprawiania, uzupełniania,
uaktualnienia, sprostowania oraz żądania usunięcia swoich danych osobowych. W tym celu
korzystaj z właściwych zakładek w serwisu internetowego, prześlij e – mail pod adres
sklep@tasiemkownia.pl lub listem poleconym na adres: (Adres siedziby firmy)

Informacje dotyczące oświadczenia o skorzystatniu z rękojmi przez Konsumenta (reklamacje)

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Konsumentów odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.

Konsument po wykryciu wady prawo:
a. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;
b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna;
c. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;
d. żądać usunięcia wady.

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do oświadczenia lub żądania.

Konsument jest zobowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na nasz koszt na adres (

ArtPiomar
Marzena Ryłko-Piotrowska
ul. Grynia 5/55
41-310 Dąbrowa Górnicza

), a jeżeli dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione (np. ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania) Konsument zobowiązany jest udostępnić nam rzecz w miejscu, w którym się znajduje.

Koszty wymiany lub naprawy ponosi my, za wyjątkiem przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana. Wtedy zobowiązani Konsument zobowiązany jest ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy. Konsument ma alternatywnie prawo żądać od nas zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, ale do wysokości ceny rzeczy sprzedanej.

Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Konsumentowi rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana roku od momentu jej wydania. Uprawnienie Konsumeneta jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy określony przez nas lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momenty dowiedzenia się o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną.

Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowa Państwa uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami.

Szukaj

Koszyk    

Brak produktów

12,00 zł Wysyłka
500,00 zł Do darmowej dostawy brakuje:
0,00 zł Razem

Realizuj zamówienie

Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka

Ilość
Razem

Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Do darmowej dostawy brakuje: 500,00 zł
Razem produkty: (brutto)
Dostawa: (netto) 12,00 zł
Razem (brutto)